Живе і мертве в театрі цифрових технологій
DOI:
https://doi.org/10.31500/1992-5514.14.2018.151176Ключові слова:
театр, цифрові технології, мертвеАнотація
Як і передбачалося, в середині минулого століття, цифрові та відеотехнології повноправно увійшли в тіло сучасного театру. Сьогодні використання відео є поширеним режисерським прийомом багатьох вистав, як банально ілюстративним, так і концептуальним. При великому спектрі використання цифрових технологій у театрі живих акторів, постають питання щодо співіснування та співвідносності живих фактур та цифрових відео в одному просторі, їхньої взаємодії та концептуальної спрямованості.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ганна Веселовська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.