Унікальні стилістичні риси китайського олійного живопису: Європейський вплив

Автор(и)

  • Сун Ке Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури України, Україна https://orcid.org/0000-0002-0029-5983

DOI:

https://doi.org/10.31500/1992-5514.14.2018.151158

Ключові слова:

Китай, олійний живопис, європейський вплив, стилістичні риси, стилі

Анотація

У статті розглянуто процеси, які відбувалися в китайському олійному живописі під впливом європейської традиції, принесеної на територію Китаю у ХХ столітті. Китайські митці початку століття більше не хотіли лишатися обмеженими давнім живописом: вони вирушали закордон, аби опанувати нові техніки живопису та віднайти нові шляхи творчості. Після повернення на батьківщину студенти поширювали нові ідеї та методи набуті під час навчання, що спричинило появу та розвиток унікальних стилістичних особливостей китайського живопису.

Наголошено, що суттєвий вплив на формування академічної школи, заснованої на реалістичному стилі, справило як проникнення західної культури в першій половині сторіччя, так і знайомство із соціалістичним реалізмом із СРСР (після 1949 року), що зрештою відкрило шлях впливам інших європейських стилів на мистецтво Китаю

Біографія автора

Сун Ке, Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури України

аспірант

Посилання

Popov A.I. Vzaimodeystvie tsennostey zapadnoy i Vostochnoy hudozhestvennyih kultur — ob’ektivnaya neobhodimost sovremennogo tsivilizatsionnogo protsessa // Analitika kulturologii. 2006. # 2.

Panarin A. S. Iskushenie globalizmom. Moskva: EKSMO, 2003. 256 s.

Lu Siaolu. U kazhdogo svoy put: v pamyat o pionerah sovremennogo kitayskogo iskusstva, obuchavshihsya v Vostochnoy Azii i na Zapade. Pekin, 2004. 126 s.

刘淳 《中国油画史》 中国青年出版社 2005年7月 第44页 [Liu Wei. The History of Chinese Oil Painting // China Youth Press. July 2005. p. 44.]

刘淳 《中国油画史》 中国青年出版社 2005年7月 第97页 [Liu Wei. The History of Chinese Oil Painting // China Youth Press. July 2005. p. 97.]

Sullivan M. Art and Artists of Twentieth-Century. China. Berkeley, Los Angeles: Ahmanson Murphy Imprint in Fine Arts, 1996. 392 p.

《满幅韵律总关情—马常利先生的油画艺术》范迪安 发表于《中国文化报》 [Full rhythm of the general relationship: oil painting «Fan Dian» by Ma Chang Li // Chinese News of Culture. 12/13/2015]

Fan Dian. Chinese Fine Arts in the 1990’s. 1993. 160 р.

Fan Dian. Ten Noted Contemporary Chinese Oil Painters and Their Artistry. Fuzhou: Fujian Fine Arts Press, 1994.

Fan Dian, Leng Lin, and van Dijk H. Ideals and Idols of Beijing (catalog). Hong Kong: Schoeni Art Gallery, 1994. 95 р

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-13

Як цитувати

Ке, С. (2018). Унікальні стилістичні риси китайського олійного живопису: Європейський вплив. Науковий журнал ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, (14), 135–141. https://doi.org/10.31500/1992-5514.14.2018.151158

Номер

Розділ

Статті