Формування конкурсно-фестивального руху Волині: у пошуках культурної ідентичності

Автор(и)

  • Олена Іванова Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України, Україна https://orcid.org/0000-0002-1856-8038

DOI:

https://doi.org/10.31500/1992-5514.18(1).2022.260386

Ключові слова:

конкурсно-фестивальний рух Волині, європейська ідентичність, українська ідентичність, волинська ідентичність, культурна спадкоємність, волинська громада

Анотація

Досліджено конкурсно-фестивальний рух Волині. Мета статті— розкрити особливості формування конкурсно-фестивального руху Волині в аспекті пошуків культурної ідентичності. Гіпотезою дослідження було положення про те, що конкурсно-фестивальний рух Волині є однією з важливих форм формування культурної ідентичності волинської громади. Дослідження проведене шляхом збирання джерельної бази з обраної проблематики— підбору наукових статей, дисертацій, монографій, а також здійснення власних спостережень за основними етапами формування конкурсно-фестивального руху Волині, організацією і проведенням різних конкурсів та фестивалів. Наступним кроком був аналіз літератури для з’ясування ступеня дослідженості явища конкурсно-фестивального руху Волині, опису його проявів і форм. Було зроблено спробу класифікації конкурсів і фестивалів Волині за жанровими, стильовими, тематичними критеріями тощо. Підсумком дослідження стало узагальнення результатів проведеного аналізу, визначення ролі конкурсно-фестивального руху Волині у формуванні культурної ідентичності волинської громади.

Біографія автора

Олена Іванова, Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України

Аспірантка

Посилання

Hastroli: yak lutskyi “Akord” potrapyv u “vikno” hannoverskoi hazety (2000, September 16). [The tour: How the Akord quartet from Lutsk made it to the front page of Hannover newspaper]. Volyn, 4–5.

Ignatova, L. (2006). Tendentsii rozvytku muzychnoi kultury Volyni naprykintsi XX — pochatku XXI stolittia [The tendencies of development of the musical culture of Volyn region during the late twentieth and early twenty-first centuries]. [Candidate’s thesis abstract, Kyiv National University of Culture and Arts].

Lapchuk, O. (2015). Festyvalne zhyttia Lutska na zlami tysiacholit: yak tse vidbuvalosia [Festival life of Lutsk on the turn of the millennium]. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. Istorychni nauky, 7, 88–93.

Lapchuk, O. (2016). Etnofestyvali yak zasib formuvannia natsionalnoi paradymy miskoi kultury (na prykladi festyvaliv Lutska) [Ethnic festivals as a means to develop the national paradigm of urban culture]. Molodyi vchenyi, 11(38), 271–274.

Lapchuk, O. (n. d.). Festyval yak zasib turystychnoi pryvablyvosti mista [Festival as a means to raise tourist attractiveness for the city]. International Scientific Journal “Internauka”. https://www.inter-nauka.com/uploads/public/14912197857346.pdf

Novakovych, M. (2020). Halytska muzyka habsburzkoi doby (1772–1918) v konteksti yavyshcha natsionalnoi identychnosti [Galician Music of the Habsburg Era (1772–1918) in the context of the phenomenon of national identity]. [Doctoral thesis, Odessa National A.V. Nezhdanova Music Academy].

Shymanskyi, P. (1999). Muzychne zhyttia Volyni 20–30-kh rokiv XX stolittia [Musical life in Volyn region during the 1920s–1930s]. [Candidate’sthesis abstract, Ukrainian National Tchaikovsky Academy of Music].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-31

Як цитувати

Іванова, О. (2022). Формування конкурсно-фестивального руху Волині: у пошуках культурної ідентичності. Науковий журнал ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, (18(1), 26–31. https://doi.org/10.31500/1992-5514.18(1).2022.260386

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ МИСТЕЦЬКИХ ПРАКТИК ТА ХУДОЖНІХ НАПРЯМІВ