Буремні вистави

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31500/1992-5514.17(1).2021.235117

Ключові слова:

опера, балет, заворушення, Стравінський, Сінг, Бекет, Ніжинський

Анотація

Сторіччями театральна аудиторія виражала своє ставлення до подій на сцені і вширокому світі. В деяких випадках така колотнеча, що межувала (і включала) з повномасштабними заворушеннями, була сигналом про глибокі конфлікти, що оформлювалися в суспільстві, які згущувалися до такої міри, що загрожували політичним і соціальним переворотом. Випадки, описаних у статті— обмежених Неаполем, Лондоном, Брюсселем, Дубліном, Маямі та Києвом— дозволяють зробити припущення, що такі хвилювання можуть відображати незадоволення економічною ситуацією, посилення націоналістичних настроїв, постання нових художніх течій. Вечір у театрі, концертній залі чи клубі — це завжди що більше, ніж просто фоновий шум нашого життя. Те, що відбувається, коли виконавці зустрічаються з аудиторією, вказує на те, яким ми бачимо наше майбутнє, нас самих, і чи подобається нам це чи ні

Біографія автора

Блер А. Рубл, Міжнародний центр підтримки науковців імені Вудро Вільсона

почесний науковий співробітник

Посилання

Caldwell, M. (2005). New York Night. The Mystique and Its History. Scribner.

Feldman, M. (2007). Opera and Sovereignty. Transforming Myths in Eighteenth-Century Italy. University of Chicago Press.

Gorrie, R. (2000). Gentle Riots? Theatre Riots in London, 1730–1780. [PhD Dissertation, The University of Guelph, Guelph, Ontario, Canada].

Harmon, M. (1998). No Author Better Served: The Correspondence of Samuel Beckett & Alan Schneider. Harvard University Press.

Kelly, T. F. (2000). First Nights. Five Musical Premiers. Yale University Press.

Lahr, J. (2015). Joy Ride. Show People and Their Shows. W.W. Norton & Company.

Matvienko, D. (2014, March 19). “Liudi, iaky upravliali kul’turoiu v Ukraini, — absolutno neprofesiyni” [“People who manage culture in Ukraine are”]. Novini LA.ua Website. https://lb.ua/culture/ 2014/03/19/ 25995 6_denis_matvienko.hmtl

Morash, C. (2002). A History of Irish Theatre, 1601–2000. Cambridge University Press.

National Opera of Ukraine Website (2015, September 8). Khvily navkolo teatru abo komu tse vigydno? [Turmoil around the theatre, or Who benefits?]. https//opera.com.ua/news/hvili-navkolo-teatru-abo-komu-ce-vigidno

Nicassio, S.V. (2001). Tosca’s Rome: The Play and the Opera in Historical Perspective. University of Chicago Press.

Robinson, T. F. (2021). National Theatre in Transition: The London Patent Theatre Fires of 1808–1809 and the Old Price Riots. The Branch Collective Website. http://www.branchcollective.org/?ps_articles=terry-f-robinson-national-theatre-in-transition-the-londonpatent-theatre-fires-of-1808-1809-and-the-old-price-riots

Slatin, S. (1979). Opera and Revolution: La Muette de Portici and the Belgian Revolution of 1830 Revisited. Journal of Musicological Research, 3(1–2), 45–62.

Snowman, D. (2009). The Gilded Stage. A Social History of Opera. Atlantic Books.

Walsh, S. (1999). Stravinsky. A Creative Spring: Russia and France 1882–1934. University of California Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-08

Як цитувати

Рубл, Б. А. (2021). Буремні вистави. Науковий журнал ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, (17(1), 17–29. https://doi.org/10.31500/1992-5514.17(1).2021.235117

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ МИСТЕЦЬКИХ ПРАКТИК ТА ХУДОЖНІХ НАПРЯМІВ