Західноєвропейська новітня музика у мистецькому просторі сучасної України (на прикладі творчості С. Шарріно)
DOI:
https://doi.org/10.31500/1992-5514.16.2020.205250Ключові слова:
творчість С. Шарріно, західноєвропейська новітня музика, фестивалі сучасної музики, українські музичні фестиваліАнотація
Розглянуто механізм інтеграції творчості представників новітнього західноєвропейського музичного мистецтва до українського мистецького простору на прикладі творчості сучасного італійського композитора С. Шарріно. Проаналізовано специфіку репрезентації творів С. Шарріно у мистецькому просторі України у період з 1998 по 2019 роки. Виявлено функцію вітчизняного фестивального руху як своєрідної лабораторії, в якій відбувається апробація та перші кроки до засвоєння західноєвропейської новітньої музики.
Посилання
Dva dni y dvi nochi novoi muzyky // Odeska natsionalna muzychna akademiia imeni A.V. Nezhdanovoi. URL: http://odma.edu.ua/competition/fest/archive (access date: 12.11.2019).
Zinkevych O. Muzyka hovoryt movoiu nashoho chasu // Krytyka. 2004. # 7–8 (81–82). S. 30–34.
Knyzhkovyi Arsenal 2014 roku. URL: https://artarsenal.in.ua/uk/knyzhkovyj-arsenal/arhiv/2014-2/ (access date: 05.11.2019).
Kontrasty. Mizhnarodnyi festyval suchasnoi muzyky. URL: http://www.polinst.kyiv.ua/storage/kontrasti2015-buklet.pdf (access date: 05.11.2019).
Lavrova S. «Logika smyisla» novoy muzyiki. Opyit strukturno-semioticheskogo analiza na primere tvorchestva Helmuta Lahenmanna i Salvatore Sharrino. Sankt-Peterburg: Izd-vo Sankt-Peterburgskogo un-ta, 2013. 280 s.
Shved M. Protsesy akulturatsii ta inkulturatsii u mizhnarodnykh festyvaliakh suchasnoi muzyky v Ukraini (sproba sotsiokulturnoho analizu) // Visnyk Lvivskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Franka. Seriia mystetstvoznavstvo. Lviv, 2004. Vyp. 4. S. 150–158.
Shved M. Tendentsii rozvytku mizhnarodnykh festyvaliv suchasnoi muzyky v Ukraini na novomu etapi (1990–2005 rr.): avtoref. dys … kand. mystetstvoznavstva: 17.00.01 / Lvivska derzhavna muzychna akademiia imeni M.V. Lysenka. Lviv, 2005. 14 s.
Salvatore Sciarrino: Biography. URL: https://www.salvatoresciarrino.eu/php/eng/biography.html (access date: 04.10.2019).
Carratelli С. L’integrazione dell’estesico nel poietico nella poietica musicale post-strutturalista: il caso di Salvatore Sciarrino, una «composizione dell’ascolto». Tesi di dottorato. Trento: Università di Trento; Paris: Université Paris Sorbonne, 2006. 409 p
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Поліна Кордовська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.