Полімедіальність досвіду і комунікація в сучасних практиках українського медіамистецтва, театру і музики
DOI:
https://doi.org/10.31500/1992-5514.15(2).2019.186118Ключові слова:
медіа, медіарозмаїття, полімедіальність, комунікація, медіамистецькі практикиАнотація
Розглянуто медіамистецькі практики сучасного українського медіамистецва, театру і музики як простір антропологічних експериментів. Зроблено висновок, що полімедіальність у проектах сучасних українських медіамитців, режисерів і композиторів дозволяє осмислювати трансформації комунікації в культурі медіарозмаїття. Виявлено, що підкорення людини як цифрового агента мультимедійним мережевим комунікаціям, компенсації браку власної суб’єктивної цілісності за рахунок інтенсифікації мережевих контактів, діалог між актуальними медіа та ретро-медіа є важливими темами сучасного українського театру.Посилання
Bauman Z. Plynni chasy: zhyttia v dobu nepevnosty / Per. z anhl. Kyiv: Krytyka, 2013. 176 s.
Burlaka V. Perevirka realnosti — postmediinyi realizm u tvorchosti suchasnykh ukrainskykh myttsiv // Suchasne mystetstvo. 2005. Vyp. 2. S. 20–30.
Vaybel P. Mediaiskusstvo: ot simulyatsii k stimulyatsii / Per. s angl. K. Bandurovskogo // Logos. 2015. # 4. S. 135–162.
Grau O. Fantasmagoricheskoe vizualnoe koldovstvo XVIII stoletiya i ego zhizn v mediaiskusstve / Per. s nem. M. Stepanova // Mezhdunarodnyiy zhurnal issledovaniy kulturyi. 2012. # 1. S. 101–110.
Drik O. Media-mystetstvo yak liky v id tekhnofobii // ART UKRAINE. 2011. # 5. URL: http://artukraine.com. ua/a/media-iskusstvo-kak-lekarstvo-ot-tehnofobii (access date: 06.13.2019).
Levchenko O. H. Postneklasychni paradyhmy vydovyshchnykh mystetstv. Teatr ta merezha // Totallogy–XXI. Postneklasychni doslidzhennia. Kyiv: TsHO NAN Ukrainy. 2008. # 19. S. 83–107.
Petrenko D. M. Transversalna antropolohiia media / Avtoref. dys. ... d-ra filosof. nauk za spetsialnistiu 09.00.04 — filosofska antropolohiia, filosofiia kultury. Kharkiv: Kharkivskyi natsionalnyi universytet imeni V. N. Karazina, 2017. 29 s.
Prudenko Ya. D. Mystetstvo novitnikh tekhnolohii — nova khudozhnia realnist // Visnyk Chernihivskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni T. H. Shevchenka. Chernihiv: ChOPU, 2010. Vyp. 75. C. 178–182.
Prudenko Ya. D. Instytutsializatsiia ukrainskoho media mystetstva (vid pochatku 90-kh rr. do sohodni) // Kulturolohichna dumka: Shchorichnyk naukovykh prats. Kyiv: Instytut kulturolohii Natsionalnoi akademii mystetstv Ukrainy, 2011. # 4. S. 159–165.
Rakunova I. N. Novyie kompozitorskie tehnologii: Tvorchestvo Allyi Zagaykevich. Kiev: Feniks, 2010. 208 s.
Soloviov O. Turbulentni shliuzy: Zb. st. / Instytut problem suchasnoho mystetstva AMU. Kyiv: Intertekhnolohiia, 2006. S. 107–115.
Chepelyk O. V. Vzaiemodiia arkhitekturnykh prostoriv, suchasnoho mystetstva ta novitnikh tekhnolohii, abo Multymediina utopiia / Instytut problem suchasnoho mystetstva AMU. Kyiv: Khimdzhest, 2009. 272 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Юлія Доброносова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.