Наукова і педагогічна діяльність українського режисера кіно і телебачення В. Г. Горпенка
DOI:
https://doi.org/10.31500/1992-5514.13.2017.134669Ключові слова:
Володимир Горпенко, кінематограф, телебачення, наукова діяльність, педагогіка екранних мистецтв, українська культураАнотація
Досліджено наукову і педагогічну діяльність українського режисера кіно і телебачення, кінознавця, педагога екранних мистецтв, доктора мистецтвознавства, професора кафедри режисури телебачення Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, професора кафедри операторської майстерності факультету кіно і телебачення Київського національного університету культури і мистецтв, професора кафедри кіно-, телемистецтва Київського університету культури, завідувача кафедри кафедри кіно-, телемистецтва Київського університету культури, академіка Академії вищої школи Володимира Григоровича ГорпенкаПосилання
Bezruchko O. V. Kinopedahoh i rezhyser V. H. Horpenko [Bezruchko O. Cinematopgraphic educator and director V. Horpenko] // Aktualni problemy istorii, teorii ta praktyky khudozhnoi kultury: zb. nauk. pr. [Topical problems of history, theory and practice of artistic culture: Collected works]. Kyiv: Milenium, 2011. Vyp. XXVII. S. 240–247.
Horpenko V. H. Arkhitektonika filmu: rezhyserski zasoby i sposoby formuvannia struktury ekrannoho vydovyshcha [Horpenko V. Architectonics of film: director’s means and ways to form a structure of screen performance]. Kyiv, 2000. T. 1: Dovyrazne zobrazhennia [Vol. 1: Pre-expressive image]. 241 s.
Horpenko V. H. Arkhitektonika filmu: rezhyserski zasoby i sposoby formuvannia struktury ekrannoho vydovyshcha [Horpenko V. Architectonics of film: director’s means and ways to form a structure of screen performance]. Kyiv, 2000. T. 2: Diia — dramaturhichni zasady arkhitektoniky [Vol. 2: Act as the dynamic basics of architectonics]. 118 s.
Horpenko V. H. Arkhitektonika filmu: rezhyserski zasoby i sposoby formuvannia struktury ekrannoho vydovyshcha [Horpenko V. Architectonics of film: director’s means and ways to form a structure of screen performance]. Kyiv, 2000. T. 3: Montazhna arkhitektonika filmu [Vol. 3: Cutting architectonics of film]. Ch. I: Kadrozcheplennia [Part 1: Film frames’ cohesion]. 115 s.
Horpenko V. H. Arkhitektonika filmu: rezhyserski zasoby i sposoby formuvannia struktury ekrannoho vydovyshcha [Horpenko V. Architectonics of film: director’s means and ways to form a structure of screen performance]. Kyiv, 2000. T. 3: Montazhna arkhitektonika filmu [Vol. 3: Cutting architectonics of film]. Ch. II: Siuzhetotvorennia [Part 2: Creating a plot]. 145 s.
Horpenko V. H. Arkhitektonika filmu: rezhyserski zasoby i sposoby formuvannia struktury ekrannoho vydovyshcha [Horpenko V. Architectonics of film: director’s means and ways to form a structure of screen performance]. Kyiv, 2000. T. 4: Arkhitektonika koloru [Vol. 4: Architectonics of color]. Ch. I: Pryroda. Funktsiia [Part 1: Nature. Function]. 180 s.
Horpenko V. H. Arkhitektonika filmu: rezhyserski zasoby i sposoby formuvannia struktury ekrannoho vydovyshcha [Horpenko V. Architectonics of film: director’s means and ways to form a structure of screen performance]. Kyiv, 2000. T. 4: Arkhitektonika koloru [Vol. 4: Architectonics of color]. Ch. II: Vydova spetsyfika koloru [Part 2: Form specifics]. 138 s.
Horpenko V. H. Arkhitektonika filmu: rezhyserski zasoby i sposoby formuvannia struktury ekrannoho vydovyshcha [Horpenko V. Architectonics of film: director’s means and ways to form a structure of screen performance]. Kyiv, 2000. T. 5: Arkhitektonika filmu yak systemne (strukturne) utvorennia [Vol. 5: Architectonics of film as a system (structural) phenomenon]. 249 s.
Horpenko V. H. Kolir: Pidruchn. [Horpenko V. Color: A study guide]. Kyiv, 1995. Ch. 1, 2. 124 s.
Horpenko V. Metodolohichni problemy suchasnoi kinoteleshkoly [Horpenko V. Methodical issues of contemporary cinema and television school] // Visnyk Kyivskoho mizhnarodnoho universytetu. Ser.: Pedahohichni nauky. Psykholohichni nauky [Herald of the Kyiv International University. Series: Pedagogical sciences. Psyhological scienses]. Kyiv, 2002. Vyp. 1. S. 159–166.
Horpenko V. Neobkhidnist zminy metodolohichnykh zasad pidhotovky tvorchykh fakhivtsiv dlia kino i telebachennia [Horpenko V. A need to change methodological basics of training the artistic professionals for film and television production] // Mystetski obrii 99: Almanakh: nauk.-teoret. pr. ta publits [Artistic horizons ’99]. Kyiv, 2000. Vyp. 2. S. 228–230.
Zhuravel I. Interviu z rektorom Instytutu ekrannykh mystetstv im. I. Mykolaichuka V. H. Horpenkom [Zhuravel I. Interview with the president of the I. Mykolaichuk Institute of Screen Arts V. Horpenko] // Pomichnyk abituriienta [University entrant’s Aid]. 2008. No. 9. S. 28–29.
Zubavina I. B. Kinematohraf nezalezhnoi Ukrainy: tendentsii, filmy, postati [Zubavina I. Cinema of independent Ukraine: trends, films, figures]. Kyiv, 2007. 296 s.
Trymbach S. V. Horpenko Volodymyr Hryhorovych [Trymbach S. Volodymyr Horpenko] // Entsyklopediia Suchasnoi Ukrainy: V 30 t. [Encyclopaedia of contemporary Ukraine: In 30 volumes] / Nats. akad. nauk Ukrainy, Nauk. t-vo im. Shevchenka, In-t entsykl. doslidzhen NAN Ukrainy. Kyiv, 2008. T. 6: Ho–Hiu [Vol. 6]. S. 308.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олександр Безручко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.