Категорії часу та простору в сучасному українському мистецтві та мистецтвознавстві
DOI:
https://doi.org/10.31500/1992-5514.13.2017.134660Ключові слова:
українське сучасне мистецтво, естетичний досвід, онтологія часу та простору, культуротворчий процесАнотація
Розглянуто розвиток сучасного українського візуального мистецтва із застосуванням методології теоретичної естетики. Досліджено механізми функціонування категорій часу та простору в онтологічній площині творчої діяльності. Обґрунтовано необхідність міждисциплінарного комплексного підходу до вивчення сучасного вітчизняного мистецтва як складової розвитку суспільної свідомості у соціокультурному полі.Посилання
Ankersmit F. Postmodernist·s’ka «pryvatyzatsiya» mynuloho [Ankersmith F. Postmodernist Privatization of the Past] // Ukrayina moderna [Modern Ukraine]. 2009. # 4 (15): Pam»yat’ yak pole zmahan’ [No. 4 (15): Mamory as a battlefield]. S. 246–272.
Bosenko A. V. Sluchaynaya svoboda iskusstva [Bosenko A. The Random Freedom of Art]. Kiev: Himdzhest, 2009. 584 s.
Dekomb V. Indyviduatsiya ta indyvidualizatsiya [Descombes V. Individuation and Individuali zation] // Filosofs’ka dumka [Philosophic thought]. 2006. # 1. S. 82–109.
D’yuyi Dzh. Svoboda i kul’tura. Problema svobody [Dewey J. Freedom and Culture. The Problem of Freedom] // Zarubizhna filosofiya XX stolittya: U 6 kn. [Foreign philosophy of the 20th century: In 6 volumes]. Kyyiv, 1993. Kn. 6. S. 38–45.
Kebuladze V. I. Fenomenolohiya dosvidu [Kebuladze V. The Phenomenology of Experience]. Kyyiv: Dukh i Litera, 2011. 280 s.
Musiyenko N. B. Mystetstvo Maydanu [Moussienko N. B. The Art of Maidan] / IPSM NAM Ukrayiny. Kyyiv: Mayster-prynt, 2015. 96 s.
Riker P. Estetychnyy dosvid [Ricœur P. The Aesthetic Experience] // Dukh i Litera [Spirit and Letter]. 2006. # 15–16. S. 30–46.
Sydorenko V. D. Vizual’ne mystetstvo vid avanhardnykh zrushen’ do novitnikh spryamuvan’: Rozvytok vizual’noho mystetstva Ukrayiny XX–XXI stolit’ [Visual art: From avant-garde changes up to the newest trends] / IPSM AMU. Kyyiv: VKh[studio], 2008. 188 s.
Teylor Ch. Etyka avtentychnosti [Taylor Ch. The Ethics of Authenticity]. Kyyiv, 2002. 128 s.
Bourdieu P. Genese historique d’une esthetique pure // Les cahiers du Musee national d’art moderne. Printemps. 1989. No 27. P. 5–12.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олена Аккаш
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.